Não consigo faturar um artigo referente a um OV, porquê?

Se ao tentar faturar uma Ordem de Venda aparece este aviso:

 

Este aviso aparece quando o artigo tem como opção "faturar quantidades entregues".

Pode verificar ao entrar na ficha do artigo e no separador Visão Geral, na Politica de Faturação. Pode observar que tem como opção "Quantidades Entregues". 

 

Tem duas formas para resolver este assunto:

  1. Faz a entrega dos artigos e só depois faturar a OV.
  2. Alterar a Politica de Faturação do Produto.
Diogo Fonseca
Diogo Fonseca
646
| 0 0 0
Asked on 10/05/19, 11:56
0
vote
56 Views
This question has been included in the official documentation.

Your answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!

Ask a Question

Keep Informed

About This Forum

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.

Read Guidelines

Question tools

2 follower(s)

Stats

Asked: 10/05/19, 11:56
Seen: 56 times
Last updated: 13/05/19, 11:12