O porquê de não conseguir validar recibo (Multi Empresa)?

Se vamos lançar alguma documento certificado ou recibo, a conta seleccionada, tem de ser a correta, a que está alocada à empresa.

 

 photo conta_lv_zps685d705a.jpg

 

Este caso acontece devido à utilização do utilizador do Grupo (ou outro, que tenha mais permissões) ao invés do utilizador da empresa. Pelo que, neste caso deverá ter esta questão em atenção ao registar os dados, especialmente no que se refere à facturação,

Melinda Noronha
Melinda Noronha
100000018
| 1 0 0
Asked on 28/03/17, 22:26
0
vote
97 Views
This question has been included in the official documentation.

Your answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!

Ask a Question

Keep Informed

About This Forum

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.

Read Guidelines

Question tools

2 follower(s)

Stats

Asked: 28/03/17, 22:26
Seen: 97 times
Last updated: 28/03/17, 22:27