Verificar se países estão correctamente definidos na ficha de cliente

Verificar se os países estão correctamente definidos e apagar caso não estejam


Esta correcção só é possível caso nenhum contacto esteja a utilizar o país errado. Caso contrário, contactos deverão ser rectificados antes de apagar país errado. 

-Activar modo de programador

-Aceder a Vendas > Configuração > Contactos > Localização > Países 
Catarina Tavares
Catarina Tavares
1096
| 0 0 0
Asked on 13/02/20, 15:31
0
vote
299 Views

Your answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!

Ask a Question

Keep Informed

About This Forum

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.

Read Guidelines

Question tools

2 follower(s)

Stats

Asked: 13/02/20, 15:31
Seen: 299 times
Last updated: 13/02/20, 15:32